jozzanpozzzan

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Ojojoj..

Av Josefine Karlsson - 26 december 2011 00:59

Förlåt..
har inte orkat blogga på sista tiden.. :/
Men.AA--
Umm Ja va med linnea i fredas dampade lite me henne :) Imon åker hon till norge! Käka guleböj kanske? ;D
På julafton :D Så fick ja
1.Pengar till en ny telefon (HTC Sensation XL med Beats Audio Solo)
2. Kläder
3. Guitar hero Van halen.I

OsvOsvOsv...

Idag har det vart en slappdag bara spelat Guitare hero hela dan :P
Imon blir det in till stan men Lina , Kolla mellandagsrean vettu :G
Ha det!

//Jozzanpozzan 

 
 
amanda

amanda

26 december 2011 01:13

fin blogg.

vill du va med och tävla om att bli veckans blogg?
gå då in och länka din blogg så är du med i tävlingen.
lycka till! <3

http://www.amandahafstroms.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Karlsson - 7 januari 2012 00:02

Sorry! Inte för att nån läser men.. TÄNKER SLUTA BLOGGA NU! Faktiskt ganska tråkigt.. :P Tack till alla som läste när jag var aktiv.. Men jag slutar nu eftersom jag glömmer bort att blogga och att jag tyckte inte det va kul, skulle bara testa lite et...

Av Josefine Karlsson - 7 januari 2012 00:02

Sorry! Inte för att nån läser men.. TÄNKER SLUTA BLOGGA NU! Faktiskt ganska tråkigt.. :P Tack till alla som läste när jag var aktiv.. Men jag slutar nu eftersom jag glömmer bort att blogga och att jag tyckte inte det va kul, skulle bara testa lite et...

Av Josefine Karlsson - 30 december 2011 15:46

FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT! Jättelessen över att jag inte har bloggat denna veckan! :( Men jag lovar att jag ska bli bättre! :)Jag har inte vart hemma och haft tillgång till datan osvosv.. MEn iaf. Har vart med alex denna veckan. Vi har inte gjort så mycket ...

Av Josefine Karlsson - 26 december 2011 23:54

Stan idag med Lina. :) Men Jäklar va mycket folk det är nu .. Men ReaReaRea!! :DKöpten 4 jättefina ögonskuggor och en stickad tröja<3 :)Imon Blir det att dra till Alex i älvängen! :D Det var längesen.. ;DVi ska ha julkalendermarathon :D:D Det blir...

Av Josefine Karlsson - 26 december 2011 10:25

Det där med rubrik.. Alltid lika svårt att veta vad man ska skriva där :PAja.. In till stan snart med lina! :DD Ska byta en tröja jag fick i julklapp till S. =)Kolla på telefoner Och kläder.. Osv. Men telefonen man ska kolla på är HTC Sensation XL !V...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards